ගැටුමකින් තොරව ගැටළු විසඳීම (වීඩියෝ)

එදිනෙදා ජිවිතයේ ගැටළුවක් ඇතිවූ අවස්ථාවක අපහට එය විසඳීමට විවිධ මාර්ග තෝරාගත හැක.

  1. පරුෂ වචනයෙන් බැන ගැනීම (බහුතර ලාංකිකයින් ප්‍රිය කරයි ).
  2. පහරදීමක් සිදුකිරීම. 
  3. මෘදු වචන වලින් සාකච්චා කිරීම.
පහත වීඩියෝවෙන් දැක්වෙන්නේ තම වත්තට ඇතුළුවූ නිරුවත් මිනිසෙකු සමග නිවෙස් හිමියා සිදුකල සංවාදයකි. මෙය සත්‍ය සිදුවීමකි. 
--------------------------------------------------------
නිවෙස් හිමියා : ඇයි ? ( මෘදු ස්වරයෙන් )

නිරුවත් මිනිසා : ම්ම්.. සමාවෙන්න .. 

නිවෙස් හිමියා : මට ඔබට යම් උදව්වක් කල හැකිද ? 

නිරුවත් මිනිසා : ම්ම්.. ඔවු 


නිවෙස් හිමියා : මම කොහොමද ඔබට උදව් කල හැක්කේ ?

නිරුවත් මිනිසා : අ.. ඔබට තේරෙනවනෙ හ්හ්...

නිවෙස් හිමියා : ඔබට මෙහි ඉන්න බෑ , මේක පුද්ගලික ඉඩමක් ..

නිරුවත් මිනිසා : ආ.. එහෙමද ..

නිවෙස් හිමියා : මේ තත්වය දැන් මාව ටිකින් ටික අපහසුතාවයට පත්කරවනවා 

නිරුවත් මිනිසා : ම්ම්... ආ.. 

නිවෙස් හිමියා : මම දැන් දොර වහනව, මම ඔබ වෙත නපුරු වන්නට කැමති නෑ, මොකද මට පෙනෙනවා ඔබ සතුටින් සිටින බව, නමුත් අපද මෙහි සතුටින් සිටිනවා. අපගේ සතුටට බාදා කරන්න එපා. 

නිරුවත් මිනිසා : ම්ම් , හොඳයි .
---------------------------------------------------
නිරුවත් මිනිසා පිටව යයි. 






මෙම ක්‍රමය සෑම අවස්ථාවකටම උචිත බව මින් අදහස් නොවේ. 
නමුත් අප අවේගශීලි වන බොහෝ අවස්ථා ඊට වඩා සන්සුන්ව සාර්ථකව විසඳා ගැනුමට අවස්තාව පැවතිය හැක. 
එහි අවසන් ප්‍රතිපලය බොහෝවිට සමාන හෝ යහපත් එකක් විය හැක. 



No comments:

Post a Comment